MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Biling adjunct in advocatenkantoor in Elsene #COVID19:Randstad

Job description:

Biling adjunct in advocatenkantoor in Elsene #COVID19

26-3-2020 elsene

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de l'entreprise

Een advocatenkantoor dat staat voor 'diversity', 'inclusion' en 'open door policy', een bedrijf met een internationaal karakter dat jou de kans geeft om opleidingen te volgen die aansluiten bij jouw interesses en een job die voor 85% bestaat uit billing support. Hebben wij jouw interesse geprikkeld? Lees dan snel verder want dit bedrijf en deze job hebben nog zo veel meer te bieden! description de la fonction

Als Billing adjunct zal je administratieve en billing ondersteuning bieden voor het Employment Law departement:
- Opvolgen van betaling, onbetaalde facturen opvolgen en de klant hierover op een professionele manier aanspreken.
- Oplossen van facturatieproblemen door contact op te nemen met interne en externe klanten.
- Verzamelen en bestuderen van de vastgelegde parameters met klanten, zowel internationale als locale klanten, inclusief klantspecifieke facturatierichtlijnen (bijvoorbeel kortingen, solvabiliteit, betalingstermijn, etc.)
- Administratieve ondersteuning bieden aan fee earners en de rest van het team assisteren waar nodig.
- De facturen van fee earners maandelijk voorbereiden.
- 15% van je tijd zal je ook bezig zijn met het beheren van agenda's en het bieden van administratieve ondersteuing zoals het voorbereiden van presentatiemateriaal en documentatie.
vos atouts

Ben jij de volgende assistent die een team van 12 assistent vervoegd? Dan moet je alvast over de volgende competenties beschikken.
- Als je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal, een zeer gedegen kennis van het Engels en een sterke basis in het Frans.
- Als je hebt bij voorkeur al een eerste kennis achter de rug.
- Je beschikt over een bachelordiploma, bij voorkeur in office management.
- kennis in facturatie is niet noodzakelijk, veel zin om in dit domein te werken is echter onontbeerlijk.
- MS Word, Excel en Outlook zijn niet nieuws voor jou.
- Als je hebt oog voor detail, en pluist graag uit waar dat ene foutje zit.
- Als je bent communicatief en klantgericht.
qu'offrons-nous?

In ruil voor jouw dagelijkse glimlacht en motivatie, geeft de klant jou het volgende in ruil:
- Een brutosalaris van 2500-2700 euro, afhankelijk van jouw kennis wil de klant hier gerust nog een schepje bovenop doen!
- Maaltijdcheques van 7 euro per dag.
- Een groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Een voltijdse functie van 38 uur per week waarbij je dagelijks werkt van 9u tot 17u30. Sluit de crèche om 18u? Of begint die intensieve sportles om 18u? Geen probleem, dit is bespreekbaar met de klant en dan kan je gerust om 17u al doorgaan.
- 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met 2 extra dagen waardoor je 22 dagen in totaal hebt.
- Verschillende mogelijkheden tot trainingen: zowel klassikaal als online.
- Een vast contract van dag 1 is hier absoluut mogelijk.
- Een job in een plichtsbewust advocatenkantoor, pro-bono werk is dagelijkse kost voor hen.
- Een open space en dit in combinatie met een open door policy, de advocaat waar je voor werkt is dus nooit ver weg.

sommaire

fonction
   . employé administratif (m/f)

type de job
   . temps plein

type contrat
   . jobs fixes après intérim

secteur
   . Secteur des services

référence
   . DUORS-1120638
informations de contact
Stephanie & Leen
02.740 08 65 / brussel_151@randstad.be

informations de l'agence
Brussel Munt
Rue des Princes 8-10
1000 BRUXELLES 1
003222291400

 

informations de contact
Stephanie & Leen
02.740 08 65 / brussel_151@randstad.be

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: elsene, Ander
Address: elsene
Company Type Employer
Post Date: 03/26/2020 / Viewed 32 times
Contact Information
Company: Randstad
Contact Email: brussel_151@randstad.be


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):