MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Offre: Administrator invoicing:Randstad

Job description:

Administrator invoicing

12-7-2019 paal

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de la fonction

Voor onze vestiging te Beringen zijn we op zoek naar een Administrator Invoicing.

Als je bent als Administrator Invoicing verantwoordelijk voor de facturatie van de door H.Essers geleverde prestaties aan de klant/carrier en dit binnen de vooropgestelde termijn. Je staat in voor de opmaak en de contfunction van de facturatie en je geeft deze ook door aan de klant.

Je taken:
- Het uitvoeren van de afrekening van alle geleverde prestaties zodat deze tijdig en correct gebeuren.
- Dagelijks bijwerken van de facturatie via klantsystemen en opvolging lijst openstaande bedragen.
- Wekelijks rapport problem solving verwerken en verschillen facturen en betalingen wegwerken.
- Facturatie schedule bewaken en inzichtelijk maken van openstaande orders wegens ontbreken prijzen of andere gegevens.
- Aanpassen van de leveringsvoorwaarden en deze aanpassingen melden aan de correspondent of betreffende dienst.
- Contfunctionren van de werkzaamheden ter optimalisatie van de kosten en opbrengsten.
- Opvolging binnenkomende mails & indien vereist telefonische contacten klant/carriers.
- Behandelen van de klachten en oplossen van problemen als eerste contact met de klant/carrier: mails en telefoons beantwoorden betreffende o.a. leveringsvoorwaarden, extra kosten.

Je rapporteert aan de Team Leader

Interesse? Mail snel je CV naar genk_1533@randstad.be
vos atouts

- Als je hebt een basisinzicht in transportprocessen
- Je beschikt over een goede vakkennis inzake facturatie(modaliteiten)
- Als je hebt een gedegen kennis van JEF en AS400
- Je kan vlot werken met Microsoft office
- Als je hebt een grondige kennis van het Nederlands en een goede mondelinge kennis van het Engels
- Als je bent klantvriendelijk en diplomatisch in het formuleren van problemen en oplossingen
- Als je bent kwaliteitsbewust en nauwkeurig
- Je kan prioriteiten stellen en Als je bent flexibel

sommaire

fonction
   . employé administratif (m/f)

type de job
   . temps plein

type contrat
   . jobs fixes après intérim

secteur
   . transport, logistique et transport aérien

référence
   . DUORS-1094352
informations de contact
Gloria & Pascale
089-32 24 74

informations de l'agence
Genk
Jaarbeurslaan 19
3600 GENK
003289356065

 

informations de contact
Gloria & Pascale
089-32 24 74

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: paal, Ander
Address: paal
Company Type Employer
Post Date: 07/12/2019 / Viewed 15 times
Contact Information
Company: Randstad
Contact Email: genk_1533@randstad.be


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):