MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Emploi: IT Consultant: Support Engineer:Randstad

Job description:

IT Consultant: Support Engineer

11-1-2019 brussel

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de l'entreprise

Wil je graag jouw eerste stappen in IT zetten? Heb je een opleiding binnen informatica achter de rug en sta je nu te poppelen om je kennis te kunnen omzetten in de praktijk? Dan hebben wij voor jou een ideale startersfunctie in petto! We nemen jou daarnaast graag mee in een groeitraject, naast je kennis die je kan opdoen op het project zal je ook door ons ondersteund worden om je technische IT knowhow verder bij te schaven in het domein dat jou het meeste ligt!
Klinkt dit voor jou interessant? Lees dan snel verder! description de la fonction

Wil je graag jouw eerste stappen in IT zetten? Heb je een opleiding binnen informatica achter de rug en sta je nu te poppelen om je kennis te kunnen omzetten in de praktijk? Dan hebben wij voor jou een ideale startersfunctie in petto!

Wij zijn steeds op zoek naar ambitieuze IT consultants. Jouw eerste project is een opdracht bij één van onze topklanten waar je als IT support engineer aan de slag gaat.
 
Dit kan je verwachten: 
   » Je biedt ondersteuning op de Service Desk in het hoofdkantoor van de klant voor België en Luxemburg (ong 3000 users);
   » Als IT support engineer support los je de IT problemen op van werknemers via telefoon, mail en instant messaging;
   » Via de ticketingtool Omnitracker zorg je voor een correcte registratie en opvolging van incidenten en requests;
   » Troubleshooting wordt je bijnaam, je houdt van het analyseren en deteceteren van terugkerende problemen en zorgt voor efficiënte oplossingen;
   » Dagelijkse opvolging en monitoring van het IBM datacenter hoort bij je takenpakkert; 
   » Je zorgt voor het bijhouden en opstellen van technische en end user werkinstructies; vos atouts
   » Als je hebt een IT-opleiding gevolgd
   » Als je hebt kennis van Windows client operation systems (XP / 7), basiskennis Windows Server operating systems, Microsoft office 2010, Network devices (switches / routers), active directory, Mac OS X, ...
   » Als je bent communicatief sterk en dit zowel mondeling als schriftelijk
   » Als je bent in staat om de essentie uit een boodschap te halen en deze kritisch te bekijken en analyseren
   » Als je bent klantgericht, werkt goed in team en bent sociaal
   » Je beschikt over een zeer gedegen kennis Nederlands, Engels en Frans
qu'offrons-nous?
   » Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
   » Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
   » Samen met de Training agent geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
   » Op zeer vaake basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
   » Het interne team is begaan bij je carrière en volgt die nauw op.
   » Als je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
   » Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

sommaire

fonction
   . helpdesk (2e & 3e ligne) (m/f)

type de job
   . temps plein, freelance

type contrat
   . missions à long terme

référence
   . CXRSP-70590
informations de contact

 

informations de contact

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Brussel
Company Type Employer
Post Date: 01/11/2019 / Viewed 12 times
Contact Information
Company: Randstad


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):