MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Emploi: 3rd line Flying Support Engineer met een zalige agenda:Randstad

Job description:

3rd line Flying Support Engineer met een zalige agenda

11-1-2019 brussel

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de la fonction

Doen wat je graag doet, mét een agenda die je grotendeels zelf bepaalt? Dat kan - of toch als je bij Portima aan de slag gaat als Junior Network Engineer.
   » Je geeft onsite 3rd line Support voor technische applicaties zoals AS/Web en BRIO4YOU.
   » Je installeert en begeleidt nieuwe klanten in wat betreft de netwerkomgeving (O365, AS/Web).
   » U kunt doen kleine aanpassingen en migraties op servers.
   » Je rapporteert interventies en bezorgt feedback aan de collega?s.
   » Je zet workstations op en troubleshoot de netwerkconnectiviteit.
   » Je houdt contact met de klant en zorgt voor de opvolging.
   » En nog zoveel meer... vos atouts
   » Als je hebt al kennis als 2nd line support engineer.
   » Als je hebt een stevige kennis van IT systemen (O365, Active Directory, VPN,...).
   » Een 9-to-5 mentaliteit is voor jou zo passé en je beheert graag je eigen agenda.
   » Als je bent in staat om zelfstandig te werken.
   » Het spreekt voor zich dat je klantvriendelijk bent en beschikt over prima communicatie expertise.
   » Je schoolt je haast voortdurend bij in technische disciplines.
   » Tot slot ben je vlot in het Nederlands en Frans. gedegen kennis van het Engels is een plus.
   » Affiniteit met bank- of verzekeringssector zijn een bijkomende troef.
qu'offrons-nous?
   » Bedrijfswagen met tankkaart.
   » Je komt in een team terecht met AUSY collega's.
   » Als AUSY consultant kom je terecht op projectbasis bij toonaangevende bedrijven (oa Proximus, Telenet, Brussels Airport Company, Colruyt, ...). Op die manier werk je heel variërend en kan je verschillende omgevingen leren kennen.
   » Open communicatie en persoonlijke aanpak komen staan centraal.
   » Een team van interne werknemers zullen als supporters voor je klaar staan, met als doel je zo goed mogelijk op te volgen en je mee te laten groeien tot een ware consultant binnen een bepaald domein waar je je echt in wil verdiepen.
   » Onze Training agent zal je van bij jouw start bij staan om samen met jou een persoonlijk groeitraject uit te stippelen. Stap voor stap groei je naar een ware expert binnen jouw favoriete domein.
   » Op zeer vaake basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
   » Als je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen. Wat denk je van lasershooten, escape room, LAN party, je uitleven in een pretpark of een heuse BBQ?
   » Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ...

sommaire

fonction
   . helpdesk (2e & 3e ligne) (m/f)

type de job
   . temps plein, freelance

type contrat
   . missions à long terme

référence
   . CXRSP-77528
informations de contact

 

informations de contact

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Brussel
Company Type Employer
Post Date: 01/11/2019 / Viewed 13 times
Contact Information
Company: Randstad


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):