MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Offre d'emploi: Service Desk Operator (m/v):RAINBOW RESOURCES GROUP BVBA

Job description:



RAINBOW RESOURCES GROUP BVBA

Service Desk Operator (m/v)

   » Brussel
   » Interimwerk met optie 'vast werk'
   » Voltijds
   »

Introductie

We zoeken een Service Desk Operator! Onze klant, gelegen in het Brusselse, is actief in de industrie, infastructuur, dienstensector en telecommunicatie, en heeft zich tot heden ontpop als een grote internationale speler. Momenteel helpen we hen zoeken naar een resultaatgedreven Service Desk Operator. Ben jij de geschikte kandidaat? 

Jouw verantwoordelijkheden

Aankoop :
   » Bestellen van materialen en onderaanneming nodig voor het uitvoeren van de werken. Dit conform de regels van sourcing (Expeditor functie);
   » Verwerken van afhaalorders voor dringende herstellingen;
   » Opvolgen van alle bestellingen (levertermijnen!!) tot en met de facturatie (OCF procedure);
   » Onderaannemers op RSZ + belastingen contfunctionren + unieke werfmeldingen en opvolging.
Dispatching :
   » Beantwoorden van alle interventieaanvragen via telefoon of Email of klantenplatformen;
   » In samenspraak met de service engineer de meest geschikte technicus selecteren en inplannen om de interventie uit te voeren. De klanten informeren i.v.m. het verloop van de interventies.
Werkvoorbereiding & Planning :
   » Maandplanning wordt voorbereid en afgedrukt en verdeeld. Planning wordt opgemaakt, meegedeeld en opgevolgd. Afsluiten werkorders op aangeven.
Offertes :
   » Opvragen van eenvoudige aankoop offertes bij contract leveranciers in aankoop procedure.
Logistiek :
   » Opvolgen en aanvragen van gereedschappen en uitrusting voor de technici zoals kledij, gereedschappen, etc. + facturen opvolgen + jaarbonnen opmaken voor: afvalverwerking, kuisen, transport, keuringen, materiaal, kledij, kantoormateriaal.
   » Instaan voor de volledige operationele uitvoering en opvolging van het volledige proces van de aankoop van bepaalde grondstoffen, uitrusting en materiaal en/of diensten teneinde de organisatie op continue basis te voorzien van de nodige grondstoffen en materialen
 
Ondersteuning HR:
   » Uren: opvragen, ingeven, tekorten opvolgen, ziekte, verlof, fast close+ 2x close, prestatie files, interim, uren inplannen, vrijgeven en PO voor subcontractors, Medische keuring
   » CO2-rapport: : check contfunction op correct gebruik, 5/7 firmawagen door technisch personeel voor wachtoproepen.
Ondersteuning + back up secretariaat.
Typewerk, briefwisseling, correspondentie, klassering.

Jouw profiel

Jouw achtergrond:
   »Opleiding  : minimaal niveau A2 of gelijkwaardig - maximaal niveau Bachelor.
   »kennis :  3 tot 5 jaren technische kennis in onderhoud en herstelling van HVAC installaties is nodig, een vlotte omgang met PC is noodzakelijk + kennis van platform (vb. SAP), kennis met het organiseren van diverse werkzaamheden onder tijdsdruk, correctheid en oog voor detail voor de inhoud van orders en contact met klanten.
   »Technische vaardigheden :  algemene praktische kennis van de werking van HVAC installaties (ventilatie, koeling, verwarming), gedegen kennis van standaard toepassingen zoals mail, Excel en Word is nodig, kennis met ERP software is een pluspunt.
   »Talen:  Nederlands.
 
Jouw ingesteldheid en mind set: 
   » Je respecteert en volgt de visie en strategie rond de veiligheid van de groep;
   » Je werkt actief mee, levert inspanningen om de waarden en doelen van het bedrijf te realiseren;
   » Als je bent niet tevreden met gemiddelde resultaten of normale prestaties, maar stelt je ambitieuze doelstellingen;
   » Als je hebt een actieve inbreng e levert een eigen persoonlijke bijdrage in de samenwerking;
   » Je past je gedrag doelgericht aan om de gestelde doelstellingen beter (sneller, efficiënter?) te kunnen bereiken;
   » Je werkt samen met de klant om een goede oplossing te vinden en/of om een probleem op te lossen;
   » Je levert kwaliteitsvol werk af onder hoge tijdsdruk;
   » Je neemt eigen taken en verantwoordelijkheden spontaan op en signaleert zaken die buiten het eigen bevoegdheidsdomein vallen.

Ons Wij bieden

   » Een interimpositie met zicht op een vaste positie;
   » Een bedrijf in volle expansie waarin je jezelf kan ontwikkelen;
   » Een motiverend salarispaket aangevuld met extra legale voordelen.

Geïnteresseerd?

Je mag je CV opsturen naar priscilla@rainbowgroup.be!

Toon op kaart

Locatie

RAINBOW RESOURCES GROUP BVBA
1000 Brussel, België

appliquer

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Ander
Company Type Employer
Post Date: 10/16/2018 / Viewed 20 times
Contact Information
Company: RAINBOW RESOURCES GROUP BVBA
Contact Email: priscilla@rainbowgroup.be


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):