MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Offre: Customer Service Coördinator (M/V):Progress HR

Job description:


Progress HR

Customer Service Coördinator (M/V)

   » Mechelen
   » Vast contract, onbepaalde tijd
   » Voltijds
   »

Introductie

Onze opdrachtgever is een sterke KMO gelegen in Mechelen. 
Zij focussen zich op information security en cash management systemen. 

Jouw verantwoordelijkheden

Dagelijks sta je in contact met je klanten . Je staat in voor het plannen van preventief onderhoud, onderhoud en herstellingen van de machines en software. 
Je neemt bestellingen en orders op en zorgt dat deze juist in het bedrijfseigen systeem worden verwerkt. 
In nauwe samenwerking met de magazijnen volg je de stock op en volg je levertermijnen op.
Verder sta je in voor administratieve opvolging en facturatie, het verwerken van creditnota's, behandelen van mails.,....
 

Jouw profiel

Je kan terugblikken op een drietal jaren kennis binnen een customer service functie.
Je beschikt over een zeer goede takenkennis ( zowel mondeling als schriftelijk ) Nederlands, Engels en Frans. 
Als je bent een échte teamplayer met een professionele houding.
Daarnaast ben je een goede problemsolver en beschik je over een echte " hands on" mentaliteit. 
 

Ons Wij bieden

Je komt terecht in een gedreven en sterke KMO in Mechelen. 
Naast een mooi salaris kan je rekenen op extra-legale voordelen en 6 ADV dagen.

Geïnteresseerd?

Lijkt dit wel een leuke volgende stap?  Stuur je cv naar ons, je kan rekenen op een vlotte en correcte verwerking van je sollicitatie.

Toon op kaart

Locatie

Progress HR
Antwerpsedreef 116, 2980 Zoersel, België

appliquer

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Ander
Company Type Employer
Post Date: 10/11/2018 / Viewed 9 times
Contact Information
Company: Progress HR


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):