MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Offre: Customer Success Manager Ausy:Randstad

Job description:

Customer Success Manager Ausy

19-9-2018 heverlee

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de l'entreprise

IT is cruciaal voor elk bedrijf. Daarom zet Ausy alles op alles om elke IT- en digitale uitdaging van organisaties over te nemen én tot een goed einde te brengen. Onze ambitieuze IT-experten zorgen ervoor dat onze klanten zich kunnen bezighouden met hun dagdagelijkse werking. Maar liefst 650 IT-consultants gebruiken hun skills om klanten te helpen binnen verschillende samenwerkingsmodellen. En dat elke dag opnieuw. description de la fonction

Als Customer succes manager ga je op zoek naar nieuwe klanten en breid je onze activiteiten bij bestaande klanten uit. Ga je geen enkele uitdaging uit de weg en working 9 to 5 is voor jou niet meer dan een liedje gezongen door Dolly Parton? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe salesman of -vrouw!

- Binnen AUSY Belgium maak je deel uit van het Sales & Marketing team, een team waarin 3 Customer Success Managers, een sales adjunct en een content marketeer elke dag keihard aan de sales funnel werken
- Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van (jouw portfolio van) klanten, zowel nieuwe als bestaande
- Je functioneert over alle businesslijnen heen (staffing, solutions, managed staffing en brokering) en bent de eerste persoon die klanten en prospecten hierover aanspreekt
- Samen met de juiste collega?s uit Delivery (solution architect, account manager, software architect, recruitment, ..) werk je een geschikte oplossing is voor de uitdaging die jouw klant/prospect op dat moment heeft
- Je prospecteert bij nieuwe en bestaande (cross sell) klanten en werkt een sales roadmap uit voor die prospects
- Als onderdeel van het Sales team werk je mee aan de sales rollout, strategie, targets, positionering, ?.
- Als je bent verantwoordelijk voor het Key Account Management op jouw klanten: vaake Account Meetings, interne en externe afstemming. Je moet alle werk niet alleen doen, maar neemt wel de lead in het realiseren van dat Key Account Management
- Je voert contractonderhandelingen
- Je onderhoudt contacten met klanten, contactpersonen, ?. In alle rangen van het bedrijf, van C-level tot Procurement
- Indien nodig ben je aanwezig op Steerco?s en bereid je die zelfs voor
- Indien klanten/prospecten RFI?s, FRP?s of tenders uitschrijven neem je de lead in onze proposal. Samen met de juiste collega?s zorg je voor een winnend voorstel
- Je rapporteert over je sales effort aan het management (zo weinig mogelijk rapport met zoveel mogelijk inzicht)
vos atouts

- Als je hebt kennis met IT staffing, solutions, managed services en brokering
- Als je hebt een heel gedegen kennis van Nederlands en Engels, bij voorkeur ook kennis van het Frans
- Als je hebt kennis in bid management
- Als je hebt kennis in account management, sales en/of business development
- Je kent de markt, de sector, de competitie en de trends
- Je wil de business van de klant begrijpen én de uitdagingen die er liggen
- Je wil je klant voldoende kennen en hebt ook interesse voor die klant
- Als je bent een go-getter: marges, targets, omzet, ? schrikken jou niet af
- Je wil je vastbijten in een klant, een dossier, een lead, ?
- Als je bent een netwerker
- Je durft de handen uit de mouwen steken
- Je neemt initiatief
- Als je bent pragmatisch
- Je hanteert doelen eerder dan dromen
qu'offrons-nous?

- Je krijgt een vast fulltime contract.
- Je geniet van een aantal extralegale voordelen: gsm, bedrijfswagen, laptop, maaltijdvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Je komt terecht in een bedrijf met een open en levendige sfeer. ?Work hard, play hard? is ons motto: samen vliegen we er stevig in, maar we houden er bijvoorbeeld van om samen gezellig te lunchen of te sporten.
- Als je bent welkom op tal van bedrijfsevenementen. Denk aan onze AUSY Family Day of een lekkere barbecue om de zomer af te sluiten.

sommaire

fonction
   . représentant / account manager (m/f)

type de job
   . temps plein

type contrat
   . jobs fixes immédiat

secteur
   . Secteur des services

référence
   . CXOPP-7657
informations de contact
Laurence Janssens

 

informations de contact
Laurence Janssens

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: heverlee, Ander
Address: heverlee
Company Type Employer
Post Date: 09/19/2018 / Viewed 20 times
Contact Information
Company: Randstad


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):