MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Emploi: Facility Center Coordinator:Randstad

Job description:

Facility Center Coordinator

10-8-2018 sint agatha berchem

vous pouvez faire glisser l'écran de gauche à droite pour voir les jobs utilisez les flèches de votre clavier ( and ) pour voir les différents jobs

description de l'entreprise

Randstad Group is het shared service center van Randstad Groep Belux. Als zelfstandig onderdeel binnen de groep levert Randstad Group diensten aan haar twee belangrijkste partners : Randstad en Tempo-Team. De diensten die door Randstad Group worden geleverd, laten zich kenmerken door state-of-the-art en kosten-efficiënt. State-of-the-art, omdat bij Randstad Group innovatie en vernieuwing voorop staan. Kosten-efficiënt, omdat de diensten voor meerdere partners worden ontwikkeld en beheerd, waardoor er schaalvoordelen ontstaan. Vanwege de schaalgrootte, wordt ook de skills gebundeld. Op deze manier draagt Randstad Group aantoonbaar bij aan de strategische doelstellingen van haar partners.

Binnen het Facility Center heb je de afdelingen Building, Warehouse, Support Desk, Mobile Device Management en Reception.

De afdeling Building creëert op basis van het beleid een aangename, ergonomisch verantwoorde, veilige werkomgeving voor alle werknemers van Randstad Group en houdt deze in stand op een economisch verantwoorde manier. Ze geeft objectief advies en verstrekt zijn partners zo correct en transparant mogelijk informatie over building-aangelegenheden. Dit omvat o.a. kantoorinrichting, HVAC, real estate (gebouwen en parking), technische beveiliging panden, schoonmaak, veiligheid, maintenance, enz.. description de la fonction

Als Facility Center Coördinator bestaat je takenpakket bestaat uit:
   »Contractbeheer huurcontracten: financiële impact, bewaken van deadlines, contractanalyse, alternatieven zoeken, in onderhandeling gaan en juridisch correct sluiten en dagdagelijks beheren van huurcontracten van je regio
   »Financieel beheer: opmaak voorstel operationeel budget voor toegewezen regio voor alle kosten rond huurcontracten, schoonmaak, nutsvoorzieningen en brandbeveiliging, detailcontfunction van facturen, opvolging facturatie leveranciers, beheren van gebouwgerelateerde belastingen
   » Opvolgen van aanvragen en meldingen van collega?s.
   »Leveranciersopvolging: behoefteanalyse en evaluatie van offertes tijdens tender proces, operationele opvolging, aansturing en deelname aan leveranciersevaluaties, beheer nutsvoorzieningen
   »Verzekeringen: Initiëren en opvolgen van schadedossiers van opstart tot financiële afhandeling
   » Administratieve verwerking in het facility management informaticasysteem
   » Je rapporteert aan de manager facility center.
Werkplek : Shared Service Center - Sint-Agatha-Berchem
vos atouts

- Je bezit een diploma hoger onderwijs of bent gelijkwaardig door significante kennis binnen een administratieve context.
- Je kan luisteren naar behoeften van klanten, ze omzetten in de nodige acties en op een correcte wijze terugkoppelen naar je klant, waarbij steeds een win-win situatie voor beide partijen nagestreefd wordt.
- Je houdt rekening met tijd, prioriteiten en zelfs onvoorziene omstandigheden in de opstelling van je planning zodat je op efficiënte wijze je deadlines haalt.
- Als je hebt steeds oog voor detail en werkt foutloos in de opvolging en afwerking van je dossiers.
- Je kan binnen het team autonoom jouw rol opnemen.
- Als je bent discreet.
- Onderhandelen is je niet vreemd en een basis juridische kennis is een plus.
- Als je bent PC-vaardig (Word, Excel en Powerpoint) en tweetalig (Nederlands-Frans), kennis van facility management is een pluspunt
qu'offrons-nous?

Een uitdagende functie binnen een sterke speler op de markt van HR-dienstverlening.
Wij aanbieden tevens een uitgebreide opleiding en een stimulerend loopbaantraject.

sommaire

fonction
   . employé administratif (m/f)

type de job
   . temps plein

type contrat
   . jobs fixes immédiat

secteur
   . Secteur des services

référence
   . CXOPP-8007
informations de contact
Laurence Janssens

 

informations de contact
Laurence Janssens

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: sint agatha berchem, Ander
Address: sint agatha berchem
Company Type Employer
Post Date: 08/10/2018 / Viewed 8 times
Contact Information
Company: Randstad


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):