MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Offre: CUSTOMER SERVICE COORDINATOR Zellik:SelectHR

Job description:

CUSTOMER SERVICE COORDINATOR Zellik

Référence: GBY051711944874

Fonction

Je werkt voor de afdeling banking, meer bepaald voorhet departementService Delivery.Je staat dus ook in contact met techniekers en plaatsers die bij deklantengaan.

Jouw verantwoordelijkheden:
   » Je treft samen met jouw team de nodige voorbereidingen voor het garanderen van een tijdige facturatie
   » Je volgt de administratie en facturatie met betrekking tot time & material op in overeenstemming met de bepalingen van het klantencontract
   » U kunt doen analyses en selecties van de te factureren interventies en verkrijgt de nodige approvals van de klanten die nodig zijn voor de facturatie
   » Je staat in nauw contact met het Shared Service Center in Polen voor een correcte contfunction en opvolging van de facturen
   » Je neemt de rol op als coach en zorgt voor een goede begeleiding van jouw teamleden

Le profil

   » Bachelor diploma binnen een boekhoudkundige of administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring.
   » Als je bent een cijfermatig iemand met enkele jaren kennis binnen een klantgerichte omgeving.
   » Als je bent een zelfstandig werker, service-minded en hebt geen schrik om initiatief te nemen.
   » Je beschikt over een zeer gedegen kennis Nederlands en Engels en een gedegen kennis Frans.
   » Je kan zeer goed werken met Excel en hebt kennis van SAP.

Nous offrons

Buiten een aantrekkelijk bruto salaris, mag je rekenen op een mooi en ruim pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques,groeps- en hospitalisatieverzekering.

Interesse in deze vacature? Stuur jouw CV naar melissa.depre@selecthr.be of solliciteer via www.selecthr.be.

l'entreprise

Onze klant is een internationale speler actief in de banking en retail wereld. Zij leveren diensten en services op maat.

Hiervoor zijn we op zoek naar een CUSTOMER SERVICE COORDINATOR voor de vestiging te Zellik.

Région:
Brabant Flamand
Secteurs:
Office
Contrat Type:
Contrat fixe à durée indéterminée
Groupe de fonctions:
Support administratif et secrétariat
Fonction:
Responsable administratif
IndustrieTyp:
Banque, services financiers, assurances

Melissa De Pré

T  02 431 53 60
E  melissa.depre@selecthr.be

NIETS GEVONDEN

Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging, maar niet gevonden wat je zocht?
Laat je CV achter en vul je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor interessante aanbiedingen.
Solliciteer spontaan

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Ander
Company Type Employer
Post Date: 06/13/2018 / Viewed 5 times
Contact Information
Company: SelectHR
Contact Email: melissa.depre@selecthr.be


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):