MENU
   
Welcome!! Register or Login

    Job details


Emploi: Uitzendconsulent(e) Antwerpen voor onze Transport-specia ...:Randstad

Job description:

Uitzendconsulent(e) Antwerpen voor onze Transport-specialisatie

12-1-2018 antwerpen

description de l'entreprise

Randstad Transport zet de juiste chauffeur C, C/E of D achter het stuur, in diverse takken van vervoer zoals distributie, containertransport, internationaal transport, tankwagens, personenvervoer enz.

Voor onze Transport-specialisatie in Antwerpen, zoeken we een dynamische uitzendconsultant. description de la fonction

Waarom Transport een fijne sector is?
Dat vertelt Tinne, Consultant Transport Antwerpen, je graag:
? Het is een combinatie van factoren dat mijn 360-graden rol enorm boeiend maakt: zowel rekrutering van knelpuntprofielen, als commercieel werk binnen de sector. Het is een specialisatie waar je zeer snel resultaten kan boeken en waar grote en kleine transportbedrijven je met open armen ontvangen. Ik heb meegereden met een vrachtwagen om inzicht te krijgen in de job als chauffeur, ik begeleid mensen in het behalen/omscholen van hun rijbewijs, ik organiseer job events en zet rekruteringsacties op in samenspraak met klanten. Kortom, een job met heel veel afwisseling binnen een sector waar je je helemaal in kan specialiseren. Dit alles in een tof team van collega?s die elkaar helpen en ondersteunen.?

Als Consultant bij Randstad bestaat je functie eigenlijk uit drie onderdelen. Zo houd je je ongeveer 45% bezig met benaderen en behouden van klanten, 45% met het werven en plaatsen van kandidaten en zo?n 10% met administratieve werkzaamheden. Benieuwd hoe dit eruit ziet? We maken het concreet voor je!

Bedrijven: de lokale bedrijvenmarkt door en door kennen
In deze functie ben je voortdurend op zoek naar interessante bedrijven om mee samen te werken. Op internet, in je eigen netwerk of door de telefoon te pakken: de lokale bedrijvenmarkt is één groot speelveld voor jou. Als je bent daarbij een echte doorzetter en stopt niet voordat je de deal binnen hebt. Wanneer je de klant hebt binnengehaald, beheer je het account en volg je nieuwe en lopende vacatures op. Dit doe je door de behoeften van de klant te analyseren, klanten te overtuigen van geselecteerde kandidaten en hen op de hoogte te houden van jouw vorderingen.

Kandidaten: searchen, spreken en voorstellen
Als je hebt er een neus voor om de leukste en beste kandidaten te vinden in onze eigen database en via jobsites. Je selecteert de meest geschikte kandidaten aan de hand van interviews, testen en referenties. Vervolgens stel je ze voor aan de klant. Et voilà, Als je hebt een match! Jouw doel van de dag is bereikt!

Administratie: alles rondom je kandidaten- en bedrijvenbeheer
Up-to-date houden van kandidaten-en bedrijvendossiers, opmaken van offertes, opmaken van arbeidsovereenkomsten, posten van vacatures,?
vos atouts

Wij zoeken: een matchmaker met drive, discipline en doorzettingsvermogen

- Als je hebt minimaal een bachelor diploma of bent gelijkwaardig door commerciële ervaring;
- Je wil de lokale kandidaten- en bedrijvenmarkt door en door leren;
- Als je bent heel gedreven: resultaatgerichtheid, overtuigingskracht en klantgerichtheid typeren jou;
- Deze job kan hectisch zijn, dus Als je bent sterk in multitasking, plannen en organiseren;
- Als je bent in het bezit van een rijbewijs b of Als je bent bereid dit op korte termijn te behalen;
- Je beschikt over een flexibele mindset wat betreft werklocatie.
qu'offrons-nous?

Wij aanbieden: een afwisselende en uitdagende functie en veel extra?s:

- Je kan rekenen op een aantrekkelijk salaris (startersloon vanaf 2100 euro bruto), aangevuld met: onkostenvergoeding, smartphone (met gratis abonnement, ook voordelig voor je gezinsleden), laptop, dertiende maand, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering (ook voor je gezinsleden), groepsverzekering, pensioensparen, een aantrekkelijk aandelenplan en een jaarlijkse bonus gekoppeld aan de bedrijfsresultaten;
- Je kan kiezen voor een bedrijfswagen met tankkaart;
- Je werkt van 8u30 tot 17u30 met een uur middagpauze, waardoor je bovenop je 20 verlofdagen 12 inhaalrustdagen opbouwt;
- We zorgen voor een uitgebreide opleiding en een stimulerend loopbaantraject. Zo word je het eerste jaar in kleine groepjes gecoacht op allerlei vlakken.

Wij zijn: marktleider op het gebied van HR-dienstverlening
Als je bent bij Randstad in goede handen door onze halve eeuw kennis in het samenbrengen van mens en werk. Als marktleider in de uitzendsector gaan wij steeds op zoek naar de perfecte match tussen kandidaten en vacatures. Met meer dan 190 kantoren en vele specialisaties helpen wij bedrijven verder met hun vraag naar alle soorten profielen van uitzendkrachten en helpen we kandidaten op weg naar hun droomjob. Dit was ons verhaal, nu zijn wij benieuwd naar jou!

sommaire

fonction
   . consultant en intérim (m/f)

type de job
   . temps plein

type contrat
   . jobs fixes immédiat

secteur
   . Secteur des services

référence
   . CXOPP-7101
informations de contact
Tessy Schaerlaeken

 

informations de contact
Tessy Schaerlaeken

Skills:

Job Category: Customer Service [ View All Customer Service Jobs ]
Language requirements:
Employment type:
Salary: Unspecified
Degree: Unspecified
Experience (year): Unspecified
Job Location: Antwerpen
Company Type Employer
Post Date: 01/12/2018 / Viewed 8 times
Contact Information
Company: Randstad


Apply Online

Job Category:
Job Location:   
Enter Keywords (e.g. Consultant, IT):